Tohatsu MFS20E benzininis variklis
- Peržiūrėti visus variantus
Prekės kodas | Tohatsu MFS | Sandėlyje | Kaina | ||
---|---|---|---|---|---|
MFS20EWS
|
Sandėlyje
|
3.344.00 € | |||
MFS20EL
|
Sandėlyje
|
3.344.00 € | |||
MFS20EEFL
|
Sandėlyje
|
3.613.00 € | |||
MFS20EEFS
|
Sandėlyje
|
3.613.00 € | |||
MFS20EWL
|
Sandėlyje
|
3.647.00 € | |||
MFS20EEPS
|
Sandėlyje
|
3.680.00 € | |||
MFS20EEPL
|
Sandėlyje
|
3.680.00 € | |||
MFS20EEFTS
|
Sandėlyje
|
4.017.00 € | |||
MFS20EEFTL
|
Sandėlyje
|
4.017.00 € | |||
MFS20EEPTS
|
Sandėlyje
|
4.017.00 € | |||
MFS20EEPTL
|
Sandėlyje
|
4.017.00 € | |||
MFS20EWEPTL
|
Sandėlyje
|
4.185.00 € | |||
MFS20ES
|
Sandėlyje
|
3.075.00 € |
Tohatsu MFS20E benzininis variklis, MFS20EWS - prekės aprašymas
TOHATSU gamykloje gaminami keturtakčiai varikliai iki 30 AG tokioms firmoms kaip MERCURY, NISSAN, taip pat ir kai kurie dvitakčiai varikliai. Gamyba ir surinkimas vykdomi tik Japonijoje, kas garantuoja aukščiausią gaminių kokybę. Kitapus Atlanto šie varikliai parduodami NISSAN pavadinimu ir yra labai populiarūs.
Tohatsu iki 115AG yra geriausias pasirinkimas atsižvelgiant į kainos ir kokybės santykį.
Suteikiama 5 metų garantija.
Techninė specifikacija
Tohatsu 20 AG EFI 4 taktų privalumai
- Elektroninio kuro įpurškimo (EFI) veikimas be baterijų
- Lengvas ir kompaktiškas
- Pažangus EFI užtikrina sklandų veikimą, lengvesnį užvedimą ir didesnį degalų efektyvumą
- „Light Weight ECO Sport“ kūrimo ir dizaino koncepcija
- Simpliq™ technologija – nuolatinių technologinių naujovių, skatinamų siekti geriausio, rezultatas
- Sukurta naudojant naujoviškas technologijas
- Galimi įvairiausi modeliai
- Kanistro tipo alyvos filtras, kurį lengva pakeisti
- Aukštos kokybės, patogus naudoti kuro vandens separatorius
- Labai sumažinta vibracija, kad važiavimas būtų sklandesnis ir tylesnis
- Patvirtintas itin mažos emisijos, EPA ir CARB 3 žvaigždučių įvertinimas
- 5 metų ribota garantija
Didelis našumas ir paprastas valdymas
- Skaitmeninis elektroninis valdymo blokas (ECU) užtikrina greitą variklio užvedimą bet kokiomis sąlygomis, greitesnį droselio atsaką ir sklandesnį velimą
- Be akumuliatoriaus EFI su atatrankos starteriu visuose modeliuose
- Užbortinį variklį lengviau pakelti ir pakreipti į seklią pavarą, nes sunkius komponentus perkėlėme į priekį
- Didelis generatorius ir lygintuvas puikiam akumuliatoriaus įkrovimui*
- Daugiafunkcinė vairalazdė: stabdymo jungiklis, priekinis pavarų perjungiklis, trinties reguliavimo varžtas ir galios pakreipimo jungiklis (PTS: tik modeliuose su elektriniu pakreipimu), patogumui integruoti į vairalazdės rankeną
- Galimas nuotolinio valdymo pulto modelis
- Važiavimas sekliame vandenyje*
- 90 laipsnių posūkio spindulys
- Reguliuojama vairo trintis, sumažinanti vairavimo pastangas*
Vartotojo patogumo ir patikimumo pagrindai
- Išmetimo vamzdis, skirtas tylesniam važiavimui
- Termostatu valdoma aušinimo sistema užtikrina pastovią variklio temperatūrą
- Nerūdijančio plieno vandens siurblio korpuso pamušalas, užtikrinantis išskirtinį patvarumą
- Aukštos kokybės jūrinis aliuminio lydinys, užtikrinantis aukščiausią apsaugą nuo korozijos
- Vidinių vandens kanalų cinko danga užtikrina didesnį atsparumą korozijai
- 3,1 galono (12 litrų) degalų bake yra degalų jungiamosios detalės ir degalų tiekimo linija su degalų matuokliu ant dangtelio
- Aliuminio propeleris
Įspėjimas ir apsauga
- Žemo alyvos slėgio įspėjimas (vaizdinis ir garsinis**)
- Apsauginis diržas (pagrindinė apsaugos funkcija visuose Tohatsu pakabinamuose varikliuose)
- Apsauga nuo užvedimo pavaroje saugesniam variklio užvedimui
- Virš apsukimo ribotuvas
FUNKCIJOS
Daugiafunkcinė vairalazdės rankena
Stabdymo jungiklis, priekinis perjungimas, trinties reguliavimo varžtas ir galios pakreipimo jungiklis (PTS: tik modeliuose su elektriniu pakreipimu) patogumui integruoti į vairalazdės rankeną.
Sudedama nešimo rankena
Priekyje įmontavome nešiojimo rankeną, kurią galima lengvai nustumti, kai jos nenaudojate.
Kuro vandens separatorius
Aukštos kokybės, patogus naudoti kuro vandens separatorius yra standartinė visų EFI 20 | 15 | 9.9 varikliai. Šiam unikaliam, bet paprastam kuro vandens separatoriui vandeniui išleisti nereikia naudoti vieno įrankio.
Patobulintas svorio centras
Pajudinus sunkius komponentus (pvz., alkūninį veleną, kardaninį veleną) 30 mm į priekį, palyginti su ankstesniu modeliu, pakreipimo svoris sumažėjo 26 %, palyginti su ankstesne versija, todėl naudotojams daug lengviau pakreipti rankiniu būdu.
Kompaktiškas degalų sistemos išdėstymas, kad būtų lengviau prižiūrėti
Garų separatoriaus bakas (VST) buvo sukurtas integruoti aukšto slėgio degalų tiekimo siurblį, reguliatorių ir kuro aušintuvą į vieną komponentą.
SPECIFIKACIJOS
Variklis (cilindro numeris) | 2 |
---|---|
Išvestis | 20 AG (14,7 kW) |
Poslinkis | 333 cc (20,32 kub. colio) |
Anga x eiga | 61 x 57 mm (2,40 x 2,24 colio) |
Pradedama | Elektrinis ir rankinis arba rankinis |
Valdymo tipas | Nuotolinio valdymo pultas arba vairalazdė |
Pavarų perjungimo svirtis | Pirmyn – Neutrali – Atbulinė |
Pavaros santykis | 2.15:1 |
Propelerio pasirinkimo diapazonas | 6" - 10" |
Skersinio aukštis | 15", 20" |
Kuro | Bešvinis benzinas (87 oktaninis skaičius) |
Alyvos tipas | NMMA sertifikuota FC-W ® 4 taktų alyva** SAE 10W-30/40 (SF, SG, SH, SJ) |
Alyvos talpa | 1,07 kv. (1 l) |
Kuro bakas | 3.1 JAV gal. (12 litrų) Atskiras kuro bakas |
Svoris* | 94,7 svaro. (43 kg) |
Kintamosios srovės generatoriaus išėjimas | Pasirenkama: 12V, 145W, 12A (standartas modeliuose su elektriniu paleidimu) |
Maks. RPM diapazonas | 5,400 - 6,100 |
Skaitmeninė ECU valdoma uždegimo sistema | Standartinis |
Start In Gear Protection | Standartinis |
Termostatu valdoma aušinimo sistema | Standartinis |
Pro-The-Prop išmetimas | Standartinis |
Alyvos slėgio įspėjimas | Standartinis |
Sekliojo vandens važiavimas | Standartinis |
Power Tilt |
Variantas |
Nėra atsiliepimų