Pratęsta prekių garantija ir draudimas

Pratęsta garantija

Pratęskite savo pirkinio garantiją net iki 5 metų! Apsaugokite save nuo technikos taisymo išlaidų, pasibaigus standartiniam gaminio garantinės priežiūros laikotarpiui.

Pratęsto garantinio aptarnavimo planas – tai:
• Nemokamas technikos taisymas arba keitimas, pasibaigus gamintojo suteiktam garantinės priežiūros terminui elektronikos prietaisams.
• Pratęstas garantinės priežiūros laikotarpis pasirinktinai 1, 2, 3, 4 arba 5 metams pasirinktinai.
• Gedimų registravimas nemokamu telefonu 8 694 11444 arba www.saugigarantija.lt.

Klientai gali įsigyti pratęstą garantinį šių grupių prekėms:

- GPS įrenginiams (automobilinės navigacijos, nešiojamos navigacijos ir k.t.);
- Medžioklės įrenginiams (antkakliams garantija pratęsiama 1 metams);
- Echolotams (sonarams garantija ir draudimas nesuteikiamas);
- Išmaniesiams laikrodžiams;
- Radijo ryšio įrangai;
- 4G / 5G įrangai;
- Priedams automobiliams (vaizdo registratoriai, laisvų rankų įranga);

Pastaba: prasitęsti garantiją galima prekėms, kurių kaina yra didesnė nei 29 eurai ir kurių gamintojo taikoma garantija yra  ilgesnė nei 1 metai.

Klientai gali įsigyti 3 pratęsto garantinio aptarnavimo planus:
1. Remonto planą.
2. Keitimo planą.
3. Remonto juridiniams asmenims planą.
(pagal nutylėjimą automatiškai yra taikomas "Remonto planas", kadangi jis yra ilgiausias ir pigiausias. tačiau susisiekus galima pasirinkti ir kitą planą)

Remonto planas:

• prekės taisomos, sugedusios detalės keičiamos naujomis, neesant galimybei suremontuoti prekė keičiama nauja;
• stambiagabaritės prekės taisomos klientų namuose arba nemokamai gabenamos į servisą ir atgal;
• nemokamas meistro iškvietimas;
• apsauga galioja savaiminiams gedimams, kurie atsirado tęstinės apsaugos plano galiojimo laikotarpiu;
• planas galioja fiziniams asmenims.

Keitimo planas

• prekė keičiama nauja;
• stambiagabaritės prekės nemokamai išgabenamos į servisą;
• nemokamas meistro iškvietimas;
• apsauga galioja savaiminiams gedimams, kurie atsirado tęstinės apsaugos plano galiojimo laikotarpiu;
• planas galioja fiziniams asmenims.

 

Remonto planas juridiniams asmenims:

• prekės taisomos, sugedusios detalės keičiamos naujomis, neesant galimybei suremontuoti prekė keičiama nauja;
• stambiagabaritės prekės taisomos klientų namuose arba nemokamai gabenamos į servisą ir atgal;
• nemokamas meistro iškvietimas;
• apsauga galioja savaiminiams gedimams, kurie atsirado tęstinės apsaugos plano galiojimo laikotarpiu;
• planas galioja juridiniams asmenims.

Kodėl verta turėti pratęsto garantinio aptarnavimo planą?
• Užtikrinta investicijos apsauga.
• Nemokamos atsarginės dalys ir taisymas.
• Nemokamas pirkėjų konsultavimas telefonu.
• Galimybė perleisti planą kitam asmeniui.
• Neesant galimybei sutaisyti prekė keičiama į analogišką naują arba panašių parametrų arba siūlomas keitimas į kitą su priemoka.

Ką užtikrina pratęsto garantinio aptarnavimo planas? Įsigijus pratęstos garantinės priežiūros planą, šalinami visi savaiminiai gedimai, kurie atitinka prekės garantinį aptarnavimą. Suteikiamas nemokamas meistro iškvietimas. Stambiagabaritės prekės nemokamai gabenamos į servisą ir atgal.

Kaip sudaryti sutartį?
- Pratęstos garantinės priežiūros sutartį galite sudaryti internetu arba atvykus į LIZARD.LT parduotuvę (Geologų g. 6, LT-02190 Vilnius).
- Pratęstos garantijos paslaugą galima įsigyti pirkimo dieną arba 30 dienų bėgyje. Atvykę į LIZARD.LT parduotuvę (Geologų g. 6, LT-02190 Vilnius) ir pateikite pirkimo čekį ar PVM sąskaitą faktūrą;

Sutarties nutraukimas
Pratęstos garantinės priežiūros sutartį galima nutraukti susisiekus su UAB „Saugi garantija“ arba paslaugos pardavėju per 30 dienų, skaičiuojant nuo sutarties pasirašymo datos.
Pratęstos garantinės priežiūros sutartis negali būti nutraukta praėjus daugiau nei 30 dienų nuo sutarties pasirašymo dienos (nebent pirkta prekė yra keičiama nauja).

Sutarties perdavimas

Prekės savininko teises galima perduoti kitam asmeniui – tokiu atveju reikia kreiptis į UAB „Saugi garantija“. Daugiau informacijos galima sužinoti tinklapyje www.saugigarantija.lt

Prekių draudimas

Kas yra pirkinio draudimas?

Pirkinio draudimas – tai papildomos apsaugos planas, apsaugantis kliento įsigytą prekę nuo vagystės, dūžių, vandens bei ugnies pažeidimų.

*Garantija galioja, jei išlieka gaminio serijos numeris, t.y. garantija neapsaugo nuo visiško prekės sunaikinimo.

Pagrindinės papildomos apsaugos plano sąlygos:

• Papildomą apsaugos planą galima įsigyti tik prekės pirkimo dieną.
• Papildomos apsaugos plano paslaugos apima prekės remontą arba jeigu remontas negalimas keitimą nauja kai ji sugedo dėl vagystės, dūžių, vandens ar ugnies poveikio.
• Planas galioja visiems elektriniams prietaisams išskyrus elektrinius įrankius ir sodo techniką, dronus bei riedžius.
• Planas galioja prietaisams, kurių vertė yra didesnė nei 49 EUR.
• Galimas apsaugos laikotarpis yra 1-eri arba 2-eji metai pasirinktinai.
• Taip pat taikoma besąlyginė išskaita (frančizė), kuri siekia 20% prietaiso vertės, bet nemažiau nei 30 eurų.
• Papildomos apsaugos planas galioja tiek fiziniams tiek juridiniams klientams.

Kaip sudaryti sutartį?                                                        

Pirkinio draudimo sutartį galite sudaryti internetu arba atvykus į LIZARD.LT parduotuvę (Geologų g. 6, LT-02190 Vilnius).