TomTom ir Garmin pardavimai kyla

2016-05-08

Didžiosios navigacinių sistemų gamintojos Garmin ir TomTom paskelbė savo pirmojo ketvirčio pardavimų duomenis. Abi gali džiaugtis išaugusiu pelnu: Garmin pardavimai augo 7%, o TomTom - 6%.

Garmin apyvartos kilimas daugiausiai paremtas turistinių, aviacinių, vandens ir sporto įrenginių kilimo net 17%, šios prekės sudaro 69% bendros apyvartos. Sportinių įrenginių, kaip Garmin vivosmart, sudaro 9%, bet tai nelabai džiugina pačią kompaniją, nes pelno tikėtasi didesnio. Didžiausia apyvartos pyrago dalį užima turistiniai įrenginiai, šio asortimento dalis pakilo 33%. Pardavimų kilimą lėmė stiprus Garmin fēnix serijos populiarumas, taip pat didelę dalį sudaro ir prietaisai skirti šunims, pagrinde Astro serija. Šios Garmin pardavimų nesumažino ir tai, kad buvo išleisti nauji Approach S20, G10, ir TruSwing, kurie orientuoti į golfo žaidėjus. Echolotų ir jūrinių GPS pardavimai taip pat buvo stiprūs, ši dalis augo 29%. Šį augimą daugiausiai lėmė naujų Garmin Striker modelių išleidimas, kurie išjudino užsistovėjusią echolotų rinką į priekį. Aviacinių įrenginių rinka taip pat augo 8% procentais. Vienintelis segmentas, kuris neatnešė pelno, buvo automobilių GPS sistemų. Ataskaitoje pabrėžiama, kad šios srities traukimąsi daugiausiai lemia mažėjanti tradicinių GPS rinka, bet tikimąsi šiuos nuostolius padengti didėjančia gamyklinių navigacijų rinka. Garmin montuos savo sistemas į 2017 Mercedes E-class automobilius.


Informacija parengta pagal: garmin newsroom

Įrašų nėra

Parašyti atsiliepimą