Prekių garantijos ir grąžinimas

Prekių garantijos

Kokioms prekėms ir kiek laiko galioja garantija?
Kokybės garantija suteikiama visoms mūsų prekėms. Ši garantija dar vadinama teisine arba gamykline garantija. Jos galiojimo terminas gali skirtis: kaip ir kitos sąlygos, laikotarpis yra nurodytas gaminio aprašyme ar kartu su nusipirkto produkto sąskaita-faktūra, kuri atitinka ir garantinį lapą.
 
Kokioms prekėms neteikiama garantija?
  • Kokybės garantija neteikiama, jei prekės savybės atitinka jos aprašymą, prekė yra tinkama naudoti pagal savo paskirtį.
  • Kokybės garantija taip pat neteikiama laikmenose ar įrenginiuose esančiai informacijai. Tai reiškia, kad neatsakome, jei taisymo metu dingsta asmeninė informacija. Išlaidos, jei klientas pageidauja savo duomenis atstatyti, taip pat nėra kompensuojamos.
  • Atsiimdami prekę parduotuvėse, apžiūrėkite, ar ji yra nepažeista, pilnos ir tinkamos komplektacijos. Priimdami užsakymą iš kurjerio atkreipkite dėmesį į pakuotę – jei kylą įtarimų – iškart išpakuokite. Pastebėtus neatitikimus pažymėkite prekės perdavimo priėmimo dokumente ir, dalyvaujant kurjeriui ar LIZARD.LT atstovui, surašykite aktą. Jei prekės broką ar defektus pamatėte po perdavimo priėmimo dokumento pasirašymo, negalime prisiimti atsakomybės už tai, kad produktas ar pakuotė pažeista, netinkamos komplektacijos. Tokiu atveju kokybės garantija bus teikiama tik esant gamykliniam brokui.
Kur turėčiau kreiptis dėl garantinio aptarnavimo?
Jei norite sutaupyti laiko, rekomenduojame prekę pristatyti tiesiai į gamintojo nurodytą garantinio aptarnavimo centrą. Tiesiogiai bendraujant su prekės taisymą atliekančia įmone, gaminys gali būti pataisytas net keliomis dienomis greičiau. Informaciją apie tai, kas teikia garantinį aptarnavimą įsigytam gaminiui galite gauti kreipdamiesi į mus nurodytais kontaktais.
Taip pat prekes galite pristatyti ir į LIZARD.LT parduotuves. Parduotuvių adresus ir darbo laiką rasite čia.

Jeigu prekė neatitinka kokybės reikalavimų, pirmiausiai Pirkėjas turi teisę reikalauti, kad būtų užtikrinta tinkama prekės kokybė, o to nepavykus įgyvendinti, reikalauti, kad būtų proporcingai sumažinta prekės kaina arba vienašališkai nutraukti pirkimo-pardavimo sutartį. Kad būtų užtikrinta tinkama prekės kokybė, Pirkėjas turi teisę pasirinkti reikalauti prekę pataisyti (remontuoti) arba reikalauti ją pakeisti, išskyrus atvejus, kai reikalavimo nebūtų įmanoma įvykdyti arba Pardavėjas dėl to patirtų neproporcingų išlaidų, palyginti su išlaidomis kitam reikalavimui įgyvendinti, atsižvelgiant į visas aplinkybes, įskaitant:

  1. prekės vertę, jeigu prekė neturėtų trūkumų;
  2. prekės trūkumų (neatitikties) reikšmingumą;
  3. tai, ar kitokio reikalavimo taikymas nesukeltų nepatogumų Pirkėjui.

Pinigų grąžinimo terminas 14 kalendorinių dienų skaičiuojamas nuo Pardavėjo patvirtinimo apie prekės defektus. Plačiau apie tai kviečiame skaityti pirkimo pardavimo taisyklėse.

Kiek laiko trunka remontas?
Pašalinti dėl gamintojo kaltės atsiradusius gedimus įprastai trunka iki 30 dienų, tačiau dėl nenumatytų priežasčių gali užtrukti ir ilgiau.
 
Ar yra galimybė apdrausti pirkinį / pratęsti garantiją?
Pirkdami internetu turite galimybę įsigyti prekės draudimą nuo nelaimingų atsitikimų arba pratęsti garantijos laikotarpį iki 5 metų.
Susipažinti su „Saugi Garantija“ garantijos pratęsimo ir pirkinio draudimo taisyklėmis galite čia.
 

Prekių grąžinimas

Jūs galite grąžinti netikusias prekes ir atsisakyti pirkimo – pardavimo sutarties.

Prieš grąžinant prekes būtina susisiekti su atsakingu LIZARD.LT darbuotoju telefonu +37061153357 / +37068222285 arba el. paštu info@lizard.lt per 3 (tris) darbo dienas nuo prekės pristatymo dienos.

Grąžinamos prekės turi atitikti šiuos reikalavimus:
  1. Grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje, tokioje kokioje gavote iš pardavėjo, su visais originaliais priedais, jei tokie buvo;
  2. Prekė turi būti švari, nesugadinta, nepraradusi prekinės išvaizdos;
  3. Grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo pirkėjo gauta;
  4. Grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą, čekį, garantinį taloną (jei jis buvo išduotas);
  5. Grąžinama prekė turi būti saugiai supakuota, rekomenduojama supakuoti į tą patį įpakavimą, kokiame gavote iš LIZARD.LT;
  6. Pirkėjas grąžinamas prekes turi pristatyti savo lėšomis į su LIZARD.LT atsakingu darbuotoju sutartą vietą;
  7. Pirkėjas pats atsako už saugų prekių grąžinimą LIZARD.LT;

Į  grąžintinų  prekių ar paslaugų sąrašą nėra įtraukiamos:

- Pristatymo, diegimo, prijungimo, nuomos ir kitos paslaugos. Pagal individualų kliento poreikį pagaminta ar užsakyta prekė. Prekių su ribotu galiojimo terminu (maisto, gėrimų, baterijų).
- Prietaisai, kurių naudojimas apribotas tam tikrais parametrais, vienkartinėmis licencijomis ar pan. (pvz. profesionalūs fotoaparatai, GPS navigacijos ir kt.)
- Dovanų kortelės.
- Spausdintuvų kasetės, jei buvo pažeistas gamyklinis kasetės įpakavimas.
- Sudaužytos, sugadintos, subraižytos ar kitaip dėl kliento kaltės mechaniškai pažeistos prekės. Programinė įranga, laikmenos su vaizdo ir garso įrašais, žaidimai be gamyklinio įpakavimo. Mikrofonai, ausinės ir kiti dėvimi prietaisai.
- Barzdaskutės, epiliatoriai ir kitos higienos prekės. Išankstinio apmokėjimo telefono kortelės.

Įstatymų numatyta tvarka LIZARD.LT įsipareigoja grąžinti pinigus per 7 darbo dienas po to, kai LIZARD.LT atsakingas darbuotojas patvirtina, kad prekė yra tinkamos būklės. Kai grąžinama nekokybiška prekė, LIZARD.LT įsipareigoja pasiimti nekokybišką prekę ir ją pakeisti analogiška preke. Tuo atveju kai LIZARD.LT neturi analogiškos prekės, LIZARD.LT grąžina PIRKĖJUI už prekę sumokėtus pinigus. Prekės grąžinamos dėl garantinio gedimo arba broko, yra keičiamos ar grąžinamos LIZARD.LT lėšomis vadovaujantis "Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis, patvirtintomis 2001 m. birželio 29 d. ūkio ministro įsakymu Nr. 217"