Kaip išsirinkti elektrinį valties variklį

2021-12-02
KAIP IšSIRINKTI ELEKTRINį VALTIES VARIKLį

Užborti elektros varikliai. Kaip pasirinkti variklį ir kokios baterijos reikia?

 

Atidžiai ištyrę elektros variklio savybes, nerasite arklio galių ir kitų mums gerai žinomų kiekių. Pagrindinis parametras, apibūdinantis variklio galią, yra traukimo jėga.

Trumpai tariant, tai reiškia jėgą svarais, kurią sukurs elektros variklis. Norint suprasti jo apibrėžimo principą - įsivaizduokite valtį su elektros varikliu, kuris yra susietas su fiksuotu bezmenu. Įjungę variklį visu pajėgumu, tam tikru kiekiu traukiame bezmena . Šie rodmenys bus valties elektros variklio traukimo jėga.

Šis parametras yra labai svarbus renkantis elektros variklį tam tikromis sąlygomis. Akivaizdu, kad variklis, kuris sukuria mažas traukos pastangas, greičiausiai nesuteiks priimtino didelės valties judėjimo greičio.

Norint nustatyti, kokiomis traukos pastangomis turėtumėte įsigyti valties elektrinį variklį, turite pridėti keletą verčių ir prisiminti apytikslį savo valties svorį su visais žvejybos "įrankiais". Pridėkite čia žvejo svorį (ar kelis, jei ne žvejojate vieni), tada pažvelkite į žemiau esančią lentelę ir ten raskite jus dominančią vertę.

Beje, visiškai tiksliai pasirinkti neturėtų būti, geriau pažvelgti į elektros variklių  Lentelės duomenys pateikiami idealiomis oro sąlygomis. Jei yra valtis su nedideliu svoriu (pavyzdžiui, maža "gumine" su transu),  galime manyti, kad mažiausias variklis jums tinka. Turime jus įspėti: lengvas pripučiamas laivas turi dideli pludruma ir, jei pučia stiprus vėjas, elektrinis variklis su maža trauka tiesiog negalės jo perkelti iš savo vietos. Upės srovė,  taip pat užkirs kelią normaliam laivo judėjimui telkynyje.

Dėl šios priežasties, renkantis elektrinį variklį, turėtumėte nepamiršti apytikslio savo žvejybos  žemėlapio ir atsižvelgti į telkinio, kuriuose vyksta žvejyba, pobūdį.

Na, žinoma, neturėtume pamiršti apie uolas - nesvarbu, koks galingas elektros variklis ir talpi baterija,  - visko gali atsitikti. Taigi, gelbėjimosi liemenė turi būti valtyje!

Natūralu, kad kiekvienas žvejys domisi klausimu - kaip pasirinkti laivo variklio bateriją? Kiek laiko pakaks? Teisinga - kas nori likti su negyva baterija telkinio viduryje? Palyginę populiarių valčių elektros variklių ir naudojamos talpos baterijų savybes, sugebėjome pagaminti apytikslio elektros variklio veikimo laiko lentelę iš tam tikros talpos baterijos. 

Kaip matote, valties elektros variklio ir traukos baterijos pasirinkimas nesukelia jokių ypatingų sunkumų. Pakanka teisingai įdėti akcentus, nustatyti kai kuriuos parametrus, gerai ir skirti reikiamą sumą šiam rimtam pirkimui. Ir artimiausioje žvejyboje nauju būdu pajusti patogaus buvimo telkinyje malonumą iš naujų galimybių.

Ir  jums nesutrukdys variklio triukšmas. Galų gale, elektros varikliai tylus!                                                                                                                                                                                           

                                                                                       KAIP PASIRINKTI ELEKTRINĮ UŽBORINĮ VARIKLĮ?

Tarp motorinių valčių savininkų yra gana įprasta manyti, kad elektros variklių naudojimas nėra veiksmingas sprendimas,kuris visiškai netinka realiai,   didelei žvejybai.   Būtina nedelsiant prieštarauti visiems benzininių variklių   gerbėjų argumentams, kad elektrinių variklių parinktys netinka niekam.   Elektros varikliai jau seniai nėra prastesni už benzino analogus.   Reikia suprasti, kad variklių elektriniai variantai yra šiek tiek skirti kitiems tikslams.  

Toks palyginimas yra tarsi bandymas suderinti kirvį su peiliu - kuris iš jų yra geresnis?   Be abejo,kirvis bus galingesnis įrankis,   tačiau mažiems   darbams,  kuriems reikia tikslumo, vis dar geriau naudoti peilį.  Maždaug tokia pati situacija su elektriniais varikliais valtims.  Tai tikslus įrankis,  kuris leis jums kruopščiai manevruoti ant vandens paviršiaus,   nesukeliant pernelyg didelio triukšmo.    Žinoma,  galios lygis bus daug mažesnisnei benzino įrenginių.   Be to, elektrinės versijos bus lėtai judančios.   Iš neigiamų pusių reikėtų pažymėti,   kad elektros varikliai nerekomenduojama naudoti stipriems vėjams ar srovėms, taip pat dažnam akumuliatoriaus įkrovimui.  

Tačiau privalumai slypi tik elektros variklių tyloje. Jie yra tokie tylūs,  kad galite be vargo kreiptis į "ešerių katilą"laivu, o ne bauginti žuvis.    Elektros variklis yra  plonas įrankis,leidžiantis pasirinkti greitį, tinkamą tam tikros rūšies žuvims,  nerizikuojant jo išgąsdinti garsiais garsais.   Arba,   pavyzdžiui,  salati, kurį išgąsdins net mazas garsas - elektrinis variklis padės lengvai ji pagauti .    Ir jei esate aistringas medžiotojas,  tada elektrinis variklis  valtyje leis jums priartėti prie nendres ilsisinčių   ančių. Didelis pliusas bus  tai, kad valtyje nereikės vežti kuro tiekimo.   Elektros variklis pasižymi nedideliu poveikiu aplinkai, leidžiančiu neteršti gamtos.   Jei esate tikrai supratingas žvejys,  nėra prasmės ginčytis dėl benzino irelektros varikliai.   Tačiau tikslinga aprūpinti savo valtį dviem varikliais vienu metu - galingu benzinu ir ramiu elektriniu. Tai leis jums nelikti be laimikio jokioje situacijoje.

Palikime emocijas ir supraskime konkrečias elektros užbortinių variklių taikymo sritis - kai tai tikrai būtina,  kas tai yra,   taip pat kaip pasirinkti tinkamą modelį tarp mūsų parduotuvėje pateikto   didelio asortimento.  

Kokiais tikslais valtyse naudojamas elektros variklis?

Šio tipo variklių užsienio kalba įsišaknijęs pavadinimas "trollingengine", kuris verčia į rusų kalbą kaip  velkamasis variklis.   Jau remdamiesi pavadinimu galime daryti išvadą,  kad pagrindinė taikymo sritis yra žvejyba.   Tuo pačiu metu bus naudinga ne tik organizuoti žvejybą      Naudojant elektrinį variklį, bus patogu žvejoti mažose įlankose,   kur reikia lėtai judėti.   Jei planuojate sugauti  ,   bet yra vėjas,  toks variklis leis jums stovėti viename taške nenaudojant inkaro.     Be to,  elektrinis variklis puikiai pasirodys telkinio vietose su  augmenija, kur sunku judėti  .  

Pagrindinis elektros variklių taikymo laukas gali būti žvejyba ramaus srauto sąlygomis mažuose telkinuose  (mažuose ežeruose.   Elektros variklis naudojamas, paprastai   suporuotas su benzinu, kad būtų galima pasirinkti,   priklausomai nuo besikeičiančių vandens sąlygų.   Elektros variklis yra pakankamas,kad susidorotų su laivu , kurio bendra masė yra 1,2  tonos.   Jei laivas yra daug mažesnis,  galite palikti elektros variklį kaip vienintelę parinktį.   Ir,   žinoma,  elektros variklis bus puiki galimybė nesinaudoti smagia trauka.  

Pagrindiniai privalumai

  1. Elektros variklio masė yra maža, maksimalios galios veikimui ji neviršys 10-11 kilogramų;
  2. Triukšmo lygis yra minimalus, dėl kurio laivo judėjimas neišgąsdins žuvų;
  3. Pradžia yra sklandi ir labai greita;
  4. Aukštas manevringumo ir valdymo lygis;
  5. Efektyvus esant daugybei kliuciu;
  6. Jis turi silpną gebėjimą rinkti zoles ant sraigto ;
  7. Nereikalauja brangios priežiūros;
  8. Žiemą nereikia specialių apsaugos priemonių ir paruošimo;
  9. Jam būdingi maži matmenys, transportavimo metu neužima daug vietos;
  • Elektros variklio ir akumuliatoriaus kaina yra apie 2 kartus mažiau nei panašios benzininės versijos.

Kai kurie trūkumai

  1. Mažos galios rezervas. Tokių variklių veikimo patirtis parodo, kad vieno akumuliatoriaus įkrovimo pakaks apie 1,5-2 dienas aktyvios žvejybos;
  2. Mažas judėjimo greitis, kuris paprastai ribojamas iki 6-8 km / h;
  3. Nepakankama galia judėti stiprių srovių ar rimtų vėjo gūsių sąlygomis.

Šie trūkumai vyksta tik tuo atveju, jei elektros variklis naudojamas kaip vienintelis valtyje.   Jei jis naudojamas kartu su benzinu,  šie trūkumai tiesiog neegzistuos.

Kaip veikia elektros variklis

Laivo elektros variklis pasižymi patikimumu ir ilga amžiškumu. Kodėl tai įmanoma?   Visa tai yra dėlto, kad dizainas pasižymi paprastumu,   tiek daug,kad tiesiog nėra nieko, kas sulaužytų dizainą.  

Variklio viršuje yra elektroninės valdymo sistemos, su kuriomis galite valdyti varžto sukimosi greitį arba perjungti jį į atbulinę pusę. Toks rumpel paprastai yra papildomai įrengtas teleskopinio dizaino rankena,  kuri leis jums reguliuoti ilgį atskirai.  

Apatinę dalį sudaro tikrasis elektros variklis, kuris yra sumontuotas tiesiai ant laivo   sraigto. Vienintelės variklio  dalys, kurios gali susidėvėti,  yra grafito šepečiai,  kurie gana lengvai keičiasi net ir be specialios patirties.  

Valdymo bloko ir elektros variklio prijungimui naudojama speciali koja-strypas,  kuris dažnai yra pagamintas iš kompozicinių medžiagų (pavyzdžiui,      "Mercury Motorguide"    gaminamų elektros variklių). Jis turi gerą pasaugos lygį,kuris padės išvengti gedimų net susidūrimo su povandenine kliūtimi atveju.  

Kitasn iuansas, susijęs su elektros varikliais, yra lengvas prisitaikymas prie reikiamo gylio.   Tai realizuojama nuleidžiant arba pakeliant specialų stumdomą strypą.  Tai bus labai patogu,  jei kelyje yra zoliu ar sekliu.  

Sraigto

Paprastai populiarių elektrinių valčių variklių aprašymuose  galite paminėti, kad jie turi  sraigtą,  sudarytą iš dviejų peilių,   labai atsparių  žolei.   Tiesą  sakant,   žolė, žinoma, bus surinkta ant peilių,  tačiau šis procesas bus daug mažiau ryškesnei benzininiams varikliams.  

Valdymo sistema

Elektros varikliams paprastai pateikiami du valdymo variantai - pėdos arba rankiniai.  

Rankinė versija yra panaši į standartinių užbortinių tipo benzininių variklių versiją -   sąveika su besisukančia greicio rankena leidžia pridėti arba sumažinti inpulsą (perjungti variklio greitį).   Jei valdymas užtikrinamas per CVTmechanizmą, greitis sklandžiai padidės be trūkčiojimų ir paspaudimų.   Svarbus skirtumas nuo benzininių variklių yra tai, kad nereikia paleisti, pakanka tik įjungti variklį ir pradėti važiuoti.  

Įdomesnis dizainas elektros varikliams, kuriuose yra pėdų valdymo mechanizmas.   Posūkiai,   taip pat greičio reguliavimas bus atliekamas koja naudojant pedalus.   Nepaisant akivaizdaus sudėtingumo,   lengva priprasti prie tokių kontrolės priemonių.   Privalumas yra vienas - dėl laisvų rankų atveria daugiau galimybių žvejoti, pavyzdžiui,      velkiavimui.  

Įrengimas laive

Norint įrengti valtį su elektros varikliu,  jums nereikės jokiųs pecialių techninių priemonių.   Montavimas leidžiamas net paprasčiausio dizaino laivuose.   Taip pat galima įdiegti pripučiamose valtyse,  tačiau jums reikia specialaus tvirtinimo transui.  

Jei laivas jau turi benzininį variklį,  elektros variklis gali būti montuojamas šalia pagrindinio arba priešingoje padėtyje - ant laivagalio.   Montavimui ant lanko yra modeliai su specialiais adapteriais.  

Kaip pasirinkti reikiamą galią

Jei pirmą kartą pasirinksite elektrinį variklį laivui, galite būti nustebinti tuo,   kad galia nėra nurodyta įprastoje arklio galioje,   išsivysčiusioje traukimo jėga.   Šią tradiciją nustatė gamybos įmonės išJungtinių Amerikos Valstijų,  kur elektros variklio trauka buvo paskirta svarais.   Jei supaprastinsite, tada, norėdami suprasti šią vertę, galite naudoti svertines svarstykles (cantor,   bezmen),  kurios yra pritvirtintos vienoje pusėje prie valties,   o kitoje - prie fiksuotos atramos.    Įjungiamas elektros variklis,   galios lygis nustatomas iki maksimalaus.   Bezmeno vertė kilogramais ir bus norimos šio elektros variklio modelio traukos pastangos.  

Kai kuriais atvejais gamintojai visiškai atsisako būdingų "traukos pastangų",   nenurodydami jo motoriniame pase.   Vietoj to, jie rašo maksimalią laivo masę,  kurią šis modelis galės perkelti.   Norint nustatyti šios savybės svorį,būtina paimti plūduriuojančio svorio svorį,  pridėti prie jo akumuliatoriaus svorį suvarikliu, savo kūno svorį ir  visos įrangos svorį.    Iš šios vertės ir jums reikia tęsti renkantis variklį.

Jei gamintojas, nurodytas variklio charakteristikose, tik "trauka"   kilogramais ar svarais, tada renkantis naudokite lentelę Žemiau (remiantis skaičiavimu,   kad 1 svaras lygus 0,454 kilogramo).  

Maksimalus laivo svoris, kg

500

600

700

800

100

1200

Reikalinga trauka, kg

13,6

15,4

16,8

18,1

20,4

25,0

Reikalinga trauka, lb (lbs)

30

34

37

40

45

55

Pažymėtina, kad naudojant metodą su lentele, galima gauti tik apytikslį elektros variklio galios lygį.   Tikrasis rodiklis priklausys nuo tokių parametrųkaip  laivo dydis,   jo kontūrai,   sraigto tipas,  masyvių objektų išdėstymas viduje,  taip pat išorinės telkinio sąlygos.   Rekomenduojame nustatyti tam tikrą galios rezervą.  

Variklio galia ir greitis

Svarstant šią savybę, vėl   paaiškės, kad elektrinės versijos skiriasi nuo benzininių variklių.   Elektros variklio naudojimas valtyje užtikrina judėjimą tik pagal poslinkio tipą,  judėjimas sklandant ant jų yra neįmanomas.   Remdamiesi tuo,galime daryti išvadą,  kad žymiai padidinus elektros variklio galią,    valties sukurtas greitis

labai nepadidės. Jei atsižvelgsime į vidutinį laivą su elektriniu variklio tipu,  jo greitis neviršys 6-9 km/h.   Jei padidinsite elektros variklio galią 1,5-2 kartus,  tai padidins greitį tik 2-4 km/h.   Šio tipo disko naudojimas "žygiui"   yra nepraktiškas,  nes jis sukurtas visiškai skirtingoms užduotims.    

Greitis,  laikas,   atstumas...  

Norėdami parodyti elektrosvariklio galimybes, atliksime greičio matavimus konkrečioje plastikinėje valtyje.   Jo ilgis bus 3300 mm,   įdiegtas elektros variklio modelis yra WaterSnake FWT 30TH.   Norint nustatyti galios rezervą, būtina padalinti akumuliatoriaus talpą (vertęA*h)  pagal dabartinį suvartojimą esant maksimalioms variklio galimybėms.   Jei perdavimasyramažesnis, dabartinis suvartojimas taip pat sumažės,  o galios rezervas padidės.  

Perdavimas

1-

2-

3-

4-

5-

Išvystyta norma, km/h

2,6

3,2

3,8

4,4

5,6

Maksimali vairavimo trukmė, valanda

11

8

6

5

2,5

Didžiausias nuvažiuotas atstumas, km

27

25,6

22,8

22

14

Toliau pateiktoje lentelėje yra apskaičiuoto laiko, skirto kelioms elektros variklio transmisijos galimybėms,rodikliai, taip pat galios rezervas,  kuris yra įmanomas naudojant baterijas, kurių efektyvi talpa yra 75 A*h.   Dvi dienas visa vertei žvejybai turėtų pakakti vieno akumuliatoriaus įkrovimo, kurio talpa yra  80-95 A*h.

 

Įrašų nėra

Parašyti atsiliepimą