Suzuki DF6A benzininis variklis

1,535.00
užsakoma
+

Lengvas

Be atgimusios stilingos išvaizdos, naujai sukurti ir sukurti Suzuki DF6A, DF5A ir DF4A gali pasigirti neprilygstamu lengvu svoriu, 24,0 kg (modeliai su S velenu).
Lengvesnis svoris pagerino nešiojamumą ir funkcionalumą.

Puikus rankenos veikimas

Lengvas valdymas, kuris sulaukė didelio populiarumo. Tolesni vairalazdės rankenos patobulinimai sėkmingai sumažino vibracijas, kurios prisideda prie nuovargio ir streso, kai darbo metu perduodama rankai. DF6A, DF5A ir DF4A ypač pasižymi vidutinės klasės vibracijos mažinimu.

Poslinkis alkūninis velenas

Alkūninio veleno padėtis šiek tiek nutolusi nuo cilindro centro sumažina šoninį slėgį į cilindro sienelę, kai stūmoklis cilindre juda aukštyn ir žemyn. Rezultatas – sklandesnis stūmoklio judėjimas, o tai pagerina veikimo efektyvumą.

Poslinkio alkūninio veleno schema

Lengvas paleidimas po saugojimo

Kadangi integruotas viršutinis degalų bakas ir vienpusis vožtuvas leidžia tiekti degalus, variklį galima užvesti neatidarius variklio dangčio, net ir ilgai laikant.

Lengvos sandėliavimo pradžios diagrama

Tylus veikimas

Žemas triukšmo lygis yra duslintuvo, sukurto optimizuoti oro įsiurbimo angos talpą ir formą, rezultatas. Nauja svirties konstrukcija ir alkūninio veleno plokščias guolis taip pat padeda sumažinti triukšmo lygį. Taip pat pakeitėme su svirties svirtimi susijusių dalių struktūrą ir pašalinome pernelyg didelį jo laisvumą. Be to, alkūninio veleno guolį pakeitėme iš įprasto rutulinio tipo į plokštuminį.

Tylaus veikimo diagrama
Tylaus veikimo diagrama
Tylaus veikimo diagrama

Itin patikima tepimo sistema

DF6A, DF5A ir DF4A priverstinio tepimo sistema turi papildomą alyvos kanalą į viršutinį ir apatinį alkūninį veleną bei švaistiklio didįjį galą. Pridėtas pirmasis savo klasėje** alyvos filtras labai padidina tepimo sistemos patikimumą. Be to, nauja alyvos lango padėtis leidžia vizualiai patvirtinti tikrąją tepimo būklę.

Labai patikimos tepimo sistemos paveikslėlis
Labai patikimos tepimo sistemos schema

Trijų krypčių saugykla

Naujos degalų ir tepimo sistemos leidžia itin patogiai laikyti užbortinį variklį bet kurioje iš trijų pusių (kaišinio, dešiniojo arba priekinio), nesijaudinant dėl ​​laikymo padėties.

Trijų krypčių saugojimo schema

Patobulintas perkeliamumas

Nešiojimo rankena, integruota į apatinį dangtelį, buvo suapvalinta ir ją lengviau laikyti. Papildoma rankena apatinio variklio dangčio priekyje suteikia patogumo nešti užbortinį variklį abiem rankomis.

Patobulinto perkeliamumo paveikslėlis
Patobulinto perkeliamumo paveikslėlis

Nauja pakreipimo sistema

DF6A, DF5A ir DF4A pakreipimo sistema siūlo skirtingus seklios pavaros svirties aukštyn ir žemyn kelius, palyginti su ankstesniais modeliais. Pakėlus jį galima užfiksuoti trijose padėtyse. Nuleistas jį galima tiesiog sklandžiai perkelti į žemiausią padėtį, neužfiksuojant.

Naujos pakreipimo sistemos schema

Suzuki antikorozinė sistema

Suzuki savo užbortinius variklius apsaugo specialiai Suzuki sukurta antikorozine apdaila. Užteptas tiesiai ant aliuminio paviršiaus, jis maksimaliai padidina apdailos ir paviršiaus sukibimą, padidindamas dalių, kurios nuolat veikiamos sūraus vandens, apsaugą ir ilgaamžiškumą.

Suzuki antikorozinės sistemos schema

Mažesnės emisijos, efektyvus veikimas

Suzuki pažangios keturių taktų technologijos užtikrina itin efektyvų veikimą ir mažesnę emisiją. Tai leidžia Suzuki pakabinamiems varikliams atitikti kai kuriuos griežčiausius pasaulyje standartus *3  , įskaitant EURO 1 emisijos standartus (Direktyva 94/25/EB su pakeitimais, padarytais Direktyva 2003/44/EB) *4 ir gauti trijų žvaigždučių įvertinimą iš Kalifornijos oro išteklių valdyba (CARB).

RCD EMISIJOS STANDARTAI / ULTRA LOW EMISSION

*3: Atitiktis išmetamųjų teršalų standartams priklauso nuo regiono.

*4: Europos Parlamento ir Tarybos nustatyti ES emisijų standartai (išmetamųjų dujų ir triukšmo lygiai).


SPECIFIKACIJA

Maksimalios apsukos
4750-5750
Variklio max galia, Ag
6
Variklio tūris, kub. cm
138
Cilindrų skaičius
1
Svoris, kg
24
Taktų skaičius
4
Stūmoklio skersmuo / Eiga
60,4x46
Pavaros perdavimo santykis
1.92:1
Kuro padavimo sistema
Karbiuratorius
Starteris / Generatorius
Nėra / Nėra
Pavaros
Pirmyn / Neutrali / Atgal
Kuro bakas / Talpa
Vidinis / 1,5 litro
Variklio valdymas
Rumpeliu
Variklio pakėlimas
Rankinis
Alyvos kiekis variklyje
0,7 litro
Pagaminimo šalis
Tailandas
Gamintojas
SUZUKI
Garantija
36 mėn.

APRAŠYMAS

Variklis Suzuki DF6A, šių modelių paklausą užtikrina kompaktiškas dizainas ir tik 23,5 kg svoris. Techninės inovacijos bei paprasti bet efektyvūs ergonomiško dizaino sprendimai užtikrina patogų ir lengvą naudojimą. Pakelti ir pernešti variklį į saugojimo vietą yra labai lengva, kadangi yra dvi tvirtos transportavimo rankenėlės. Suzuki pasirūpino ir variklių saugojimu: dabar galima variklį saugoti 3 skirtingais būdais. Patobulintos tepimo ir kuro sistemos leidžia labai patogiai saugoti variklį ant bet kurio šono (kairiojo, dešniojo arba priekio), nesirūpinant dėl kuro ar tepalo nuotėkio. Nauja priverstinio tepimo sistema yra unikali, nes turi papildomus tepimo kanalus viršutinėse bei apatinėse alkūninio veleno ir švaistiklių dalyse. Vienintelis savo klasėje tepalo filtras ženkliai padidina visos šios sistemos patikimumą. Valdyti DF6A/5A/4A variklius yra iš tiesų labai paprasta. Jums nebereikės užpumpuoti kuro sistemos prieš paleidimą, nes šiuose varikliuose įdiegta nauja kuro padavimo sistema veikianti gravitacijos principu. Lengvas rankinis užvedimas reikalauja mažiau jėgos užsivesti ir pajudėti, o judant nauja pakelimo sistema užtikrina optimalų variklio valdymą.

 
Suzuki DF
6A L

Nėra atsiliepimų