Garantinis servisas

Garantinis servisas

Jeigu prekė turi gamintojo suteikiamą garantiją, tai yra pažymima jos savybių aprašyme. Tuomet gamintojo garantijos terminai ir kitos garantijos sąlygos ir bus pateikiami produkto aprašyme, o detalią informaciją rasite garantiniame prekės talone.

Garantija pradeda galioti nuo prekės pardavimo Jums datos, kuri yra nurodoma garantiniame talone ar pirkimo dokumente.

Prekės gamintojo garantija galioja tik tuomet, jei gamino eksploatavimo (naudojimo) sąlygos nėra pažeistos, daiktas buvo nudojamas pagal paskirtį. Paprastai naudojimo sąlygos yra nurodomos garantiniame prekės talone ar naudojimo instrukcijoje.

Siekiant išvengti nesusipratimų, nuolankiai jūsų prašome atidžiai perskaityti naudojimo instrukciją bei garantinių įsipareigojimų ir nemokamo serviso aptarnavimo sąlygas.

Pateikiant prekę garantiniam remontui, būtina pateikti prekės pirkimo dokumentą ir prekės garantinį taloną, gamintojo prie produkto pridėtus dokumentus. Prekės serijinis numeris turi atitikti nurodytą garantiniame talone. Garantijos galiojimo metu, garantinis remontas atliekamas nemokamai, o garantiniam laikotarpiui pasibaigus – pagal gamintojo atstovo ar garantininio serviso paslaugų įkainius.

SVARBU:

*Visas išlaidas, susijusias su prekės transportavimu į arba iš techninės priežiūros centrų, apmoka klientas;

*Suremontuotų prekių garantija nėra pratęsiama; ji galioja likusį laiką;

*Garantija nėra taikoma informacijai ar duomenims, saugomiems gaminio atmintyje (jeigu gaminys pritaikytas kaupti informaciją).