Dėmesio Siekiant pagerinti Jūsų naršymo kokybę šioje svetainėje yra naudojami slapukai, kuriuos Jūs galite bet kada išjungti. Sutinku

Garmin Forerunner 620 white/orange HRM bundle

Parašyti atsiliepimą
010-01128-41

Pažangus bėgimo laikrodis su atkūrimo patarėju

  • Jutiklinis GPS bėgimo laikrodis su aukštos raiškos spalvotu ekranu, kuris stebi atstumą, tempą ir širdies ritmą¹
  • Apskaičiuoja jūsų atkūrimo laiką ir maksimalų VO2 įvertį, kai naudojamas kartu su širdies ritmu
  • „HRM-Run ™“ monitorius¹ prideda kadencijos, žemės kontakto trukmės ir vertikalaus virpesių duomenis
  • Prijungtos funkcijos²: automatinis įkėlimas į „ Garmin Connect“ , tiesioginis stebėjimas, bendrinimas socialinėje žiniasklaidoje
  • Suderinamas su nemokamais „Garmin Connect“ treniruočių planais
„Forerunner 620“

Geriausias dalykas yra turėti savo asmeninį bėgimo trenerį. „Forerunner 620“ turi patarimą dėl atkūrimo, varžybų numatymą ir maksimalų VO2 įvertį, kad galėtumėte treniruotis protingiau. Naudojant „HRM-Run“ monitorių¹, „620“ taip pat pateikia atsiliepimus apie bėgimo formą, parodydamas ritmą, kontakto su žeme laiką ir vertikalų svyravimą. Treniruotėms patalpose įmontuotas akselerometras stebi atstumą, todėl jums nereikia atskiro pėdos.

Tai žino tavo galimybes

VO2 max ekranas

„Forerunner 620“ gali įvertinti jūsų maksimalų VO2 kiekį, maksimalų jūsų kūno deguonies suvartojimą. „VO2 max“ žinojimas yra puikus būdas įvertinti jūsų fizinį pasirengimą ir pagerinti savo našumą. Naudojant širdies ritmo monitorių, „620“ sugadina duomenis, įskaitant bėgimo greitį, smūgius per minutę ir širdies ritmo kintamumą, kad būtų galima apskaičiuoti maksimalų VO2. Pats skaičius nurodo maksimalų deguonies kiekį, kurį galite suvartoti per minutę, vienam kilogramui kūno svorio, atlikdami maksimalų našumą.

Spalvotas laikrodžio matuoklis rodo, kaip jūsų VO2 max duomenys lyginami su kitais jūsų lyties ir amžiaus bėgikais. Remiantis jūsų maksimaliu VO2 įvertinimu, 620 gali numatyti jūsų lenktynių laiką keliose distancijose. Tai gali suteikti laiko kitoms varžyboms, jei darysite tinkamą treniruotę.

Treniruokis ir lenktynink taip, kaip nori

Forerunner 620 features separate activity profiles for Ride/Race/Run, and makes it easy to switch between them, for viewing only the information you want to see. The “Ride” profile defaults to speed instead of pace, sets the activity as cycling for Garmin Connect, and supports cycling speed and pedaling cadence measurements when paired with Garmin wireless speed and cadence sensors. The “Race” profile is an additional running profile that allows you to set up and quickly switch to different data fields for races than those you use for day-to-day training.

Rest Day or Run Day

With Forerunner 620, you don’t have to guess how much recovery time you need between workouts. It knows your physiology based on your heart rate data, so it factors this against your last workout and then shows how much time before you are fully recovered and ready for your next hard running workout.

When wearing HRM-Run, the 620 provides a recovery check, which is a real-time indication of your state of recovery within the first several minutes of your run. When you’ve completed a run, the recovery time shows how long before you should attempt another hard workout. Color coding on the gauge makes it easy to interpret — green means you’re good to go. When you see red and a recovery time of more than 3 days, you might consider taking a rest day or just doing a light recovery run.

Following Your Form

Vykdykite savo formą

The 620 is the first GPS running watch that provides feedback on your running form by reporting multiple metrics. When used with the HRM-Run monitor¹, the 620 reports your cadence, vertical oscillation and ground contact time. These metrics are called running dynamics, and they affect your running economy.

The HRM-Run has an accelerometer, which measures your torso movement as you run to compute these metrics. Cadence is the total number of steps you take per minute, left and right foot combined. Vertical oscillation is the degree of “bounce” in your running motion, measured in centimeters. Ground contact time is just like it sounds — the amount of time your foot spends on the ground during each running step, measured in milliseconds. A color gauge makes it easy to see how your running dynamics compare to other runners.

¹ Pridedama prie kai kurių modelių, kiti parduodami atskirai.
²When suporuotas su suderinamu smartfon
Device drabužiai ir priežiūros

„Bluetooth“ žodinis ženklas ir logotipai yra registruoti prekių ženklai, priklausantys „Bluetooth SIG, INC.

„Firstbeat“

ANT

Nėra atsiliepimų

Galbūt jus sudomins
  • Naujienos
  • Populiariausios