Dėmesio Siekiant pagerinti Jūsų naršymo kokybę šioje svetainėje yra naudojami slapukai, kuriuos Jūs galite bet kada išjungti. Sutinku

Garmin Forerunner 620 black/blue(EOL)

010-01128-10
349.35
Prekė išparduota. Susisiekite

Pažangus bėgimo laikrodis su atkūrimo patarėju

  • Jutiklinis GPS bėgimo laikrodis su aukštos raiškos spalvotu ekranu, kuris stebi atstumą, tempą ir širdies ritmą¹
  • Apskaičiuoja jūsų atkūrimo laiką ir maksimalų VO2 įvertį, kai naudojamas kartu su širdies ritmu
  • „HRM-Run ™“ monitorius¹ prideda kadencijos, žemės kontakto trukmės ir vertikalaus virpesių duomenis
  • Prijungtos funkcijos²: automatinis įkėlimas į „ Garmin Connect“ , tiesioginis stebėjimas, bendrinimas socialinėje žiniasklaidoje
  • Suderinamas su nemokamais „Garmin Connect“ treniruočių planais
„Forerunner 620“

Geriausias dalykas yra turėti savo asmeninį bėgimo trenerį. „Forerunner 620“ turi patarimą dėl atkūrimo, varžybų numatymą ir maksimalų VO2 įvertį, kad galėtumėte treniruotis protingiau. Naudojant „HRM-Run“ monitorių¹, „620“ taip pat pateikia atsiliepimus apie bėgimo formą, parodydamas ritmą, kontakto su žeme laiką ir vertikalų svyravimą. Treniruotėms patalpose įmontuotas akselerometras stebi atstumą, todėl jums nereikia atskiro pėdos.

Tai žino tavo galimybes

VO2 max ekranas

„Forerunner 620“ gali įvertinti jūsų maksimalų VO2 kiekį, maksimalų jūsų kūno deguonies suvartojimą. „VO2 max“ žinojimas yra puikus būdas įvertinti jūsų fizinį pasirengimą ir pagerinti savo našumą. Naudojant širdies ritmo monitorių, „620“ sugadina duomenis, įskaitant bėgimo greitį, smūgius per minutę ir širdies ritmo kintamumą, kad būtų galima apskaičiuoti maksimalų VO2. Pats skaičius nurodo maksimalų deguonies kiekį, kurį galite suvartoti per minutę, vienam kilogramui kūno svorio, atlikdami maksimalų našumą.

Spalvotas laikrodžio matuoklis rodo, kaip jūsų VO2 max duomenys lyginami su kitais jūsų lyties ir amžiaus bėgikais. Remiantis jūsų maksimaliu VO2 įvertinimu, 620 gali numatyti jūsų lenktynių laiką keliose distancijose. Tai gali suteikti laiko kitoms varžyboms, jei darysite tinkamą treniruotę.

Treniruokis ir lenktynink taip, kaip nori

„Forerunner 620“ turi atskirus važiavimo / lenktynių / bėgimo veiklos profilius ir leidžia lengvai juos perjungti, kad būtų galima peržiūrėti tik tą informaciją, kurią norite pamatyti. „Ride“ profilis pagal numatytuosius nustatymus yra greitis, o ne tempas, nustato „Garmin Connect“ aktyvumą kaip važiavimą dviračiu ir palaiko dviračio greičio ir pedalų sukimosi ritmo matavimus kartu su belaidžiu „Garmin“ greičio ir ritmo jutikliu. „Race“ profilis yra papildomas bėgimo profilis, leidžiantis nustatyti ir greitai pereiti į skirtingus lenktynių duomenų laukus, nei tuos, kuriuos naudojate kasdieninėms treniruotėms.

Poilsio diena arba Bėgimo diena

Naudodami „Forerunner 620“ neturite atspėti, kiek atkūrimo laiko reikia tarp treniruočių. Ji žino jūsų fiziologiją, remdamasi širdies ritmo duomenimis, todėl atsižvelgia į tai pagal paskutinę treniruotę ir parodo, kiek laiko jūs būsite visiškai pasveikę ir pasiruošę kitai sunkiai treniruotei.

Dėvint HRM-Run, 620 atlieka atkūrimo patikrą, kuri realiuoju laiku rodo jūsų atsigavimo būseną per kelias pirmąsias bėgimo minutes. Kai baigsite bėgimą, atkūrimo laikas parodo, kiek laiko turite išbandyti kitą sunkią treniruotę. Spalvų žymėjimas matuoklyje leidžia lengvai interpretuoti - žalia reiškia, kad jums gera eiti. Kai matote raudoną spalvą, o atkūrimo laikas yra ilgesnis nei 3 dienos, galite apsvarstyti galimybę pailsėti ar tiesiog atlikti lengvą atkūrimo bėgimą.

Laikydamiesi savo formos

Vykdykite savo formą

„620“ yra pirmasis GPS bėgimo laikrodis, kuris pateikia atsiliepimus apie jūsų bėgimo formą pranešdamas apie kelias metrikas. Naudojant „HRM-Run“ monitorių¹, „620“ praneša apie jūsų ritmą, vertikalųjį svyravimą ir kontakto su žeme laiką. Ši metrika vadinama bėgimo dinamika ir ji veikia jūsų bėgimo ekonomiką.

„HRM-Run“ turi akselerometrą, kuris matuoja jūsų liemens judėjimą bėgant, kad apskaičiuotų šią metriką. Kadencija yra bendras žingsnių, kuriuos atliekate per minutę, skaičius, kairė ir dešinė kojos kartu. Vertikalus svyravimas yra „atšokimo“ laipsnis bėgant, matuojamas centimetrais. Antžeminio kontakto laikas yra toks pats, koks jis skamba - laikas, kurį pėda praleidžia ant žemės kiekvieno bėgimo žingsnio metu, matuojama milisekundėmis. Spalvų matuoklis leidžia lengvai suprasti, kokia yra jūsų bėgimo dinamika, palyginti su kitais bėgikais.

¹ Pridedama prie kai kurių modelių, kiti parduodami atskirai.
²When suporuotas su suderinamu smartfon
Device drabužiai ir priežiūros

„Bluetooth“ žodinis ženklas ir logotipai yra registruoti prekių ženklai, priklausantys „Bluetooth SIG, INC.

Įrašų nėra

Mums svarbi Jūsų nuomonė

Palikite atsiliepimą apie šią prekę

Parašyti atsiliepimą
Galbūt jus sudomins
  • Naujienos
  • Populiariausios